volkswagen t-cross

Volkswagen T-Cross. Įspūdžiai apie smagų ir kompaktišką automobilį

Volkswagen T-Cross – tikriausiai matėte užsienio profesionalių apžvalgininkų santūrią nuomonę ir gana prastus T-Cross vertinimus. Aš taip pat, prisiskaitęs užsienių apžvalgų turėjau tam tikrą nerimą ir dvejones, ar pasirinkti šį modelį ar susilaikyti ir pritarti palankesnei visuotinei nuomonei.

Atsilaikiau ir pasirinkau tai, kas man atrodė teisingiau. Ar padariau klaidą? Ne, bet apie viską nuo pradžių.

Volkswagen T-Cross vs Volkswagen T-Roc

Pagrindinis garsiausių apžvalgininkų argumentas prieš T-Cross yra tas, kad nėra aiški modelio koncepcija, ypač lyginant su panašiu pagal dydį T-Roc. Sunku rasti atsakymą, kai jis toks trivialus: bazinės komplektacijos T-Cross kainuoja apie 19.000 Eur, o pradinės versijos T-Roc be kelių šimtų siekia 30,000 Eur. Tuomet mano klausimas yra toks: ar jūs norite už santykinai panašaus dydžio automobilį mokėti 11K daugiau, net ir tuo atveju, kad gaunate 1.5 l variklį (visi T-Cross modeliai turi 1.0 l variklį ir tik viena geriausios komplektacijos “Design” versija turi 1.5 l tūrio variklį) ir tik bazinę automobilio komplektaciją?

T-Cross versijos ir komplektacijos

Svarbu paminėti, kad manasis T-Cross yra “Design” aukščiausios komplektacijos, tačiau turintis 1 l variklį. Vėl kartoju panašų klausimą: jeigu tokia T-Cross versija kainuoja 27,000 Eur, o iki bazinio T-Roc trūksta dar 3000 tūkst. eurų, ar jūs vis dar T-Roc fanas? Ir dar reikia paminėti, kad gerėjančios T-Roc versijos pasiekia 40K kainą, o pati aukščiausia komplektacija net 48K. Ar Volkswagen tikrai vertas tokios kainos – ties šia suma galima rasti tikrai įdomesnių alternatyvų.

T-Cross turi tris komplektacijos kategorijas: Life, City ir Design. Manajame Design tipo komforto pakete yra galinio vaizdo kamera, aktyvus informacinis ekranas (skaitmeninis prietaisų skydelis), be rakto naudojama užrakinimo ir užvedimo sistema „Keyless Access“, mobiliojo telefono induktyvaus įkrovimo funkcija ir, žinoma, viskas, kas įeina į Life ir City paketus.

Vairuotojo tipas, kuris gali vairuoti T-Cross

Žinoma, visi esame skirtingi tiek fiziologiškai, tiek pagal ambicijas ir poreikius, todėl svarbiausias tokių apžvalgų tikslas pristatyti patį kalbantį apžvalgininką, kad žmonės turėtų kuo pasitikėti.

Vairuotojo lytis

Taip, straipsnio autorius yra vyras. Ir nors mažieji SUV klasės automobiliai yra dažniausiai priskiriami moterims, aš neturiu jokių ego, etinių ar moralinių sumetimų dėl kurių negalėčiau vairuoti T-Cross.

Vairuotojo ūgis

Kokio ūgio ir svorio žmogui T-Cross gali atrodyti pakankamo dydžio automobiliu? Mano ūgis yra 183 cm, o svoris 88 kg. Taip, sėdynę man smagiausia nusileisti maksimaliai žemai, bet man to pakanka, kad nesijausčiau monstru ar man trūktų erdvės mano kitoms kūno dalims alkūnėms, pečiams ar kojoms. Atsisukti sustojus į galinę sėdynę, kur sėdi vaikai, taip pat neturiu jokių kliūčių. Todėl, sakyčiau, vidutinio sudėjimo žmogus – jeigu jis neturi klaustrofobijos baimės – nesijaus šiame automobilyje kažkaip nepatogiai.

Poreikis automobilio galiai

Nors man 43 metai ir užaugau šalyje, kurioje visi automobiliai, kurių tūris yra mažesnis nei 2.0 l yra nevertas pagarbos ir solidžios kompanijos aptarinėjimų, mano 90 % važiavimo laiko vyksta mieste, kur greitis visiems žinomas – 50-60 km/h. Net ir švelniai spausdamas akseleratoriaus pedalą nejaučiu diskomforto ar kažkokių nevyriškumo kompleksų.

Kompaktiškas ir išvaizdus

Su visa pagarba mažesniesiems SUV, tokiems kaip Seat Arona, Renault Capture ar Toyota CH-R, T-Cross man visais atžvilgiais vizualiai kuria didesnio automobio įspūdį ir jo kėbulo forma yra daug patrauklesnė nei kitų panašios klasės SUV’ų. Mieste automobilis manevringas, greitai pasiekiantis eisme galiojančios greičio limitus ir paprastas valdyti.

Kas dar mano keleiviai?

Rytais galinėse sėdynėse sėdi dešimties metų berniukas ir penkerių mergaitė. Savaitgaliais į miestą išsiruošia visa šiema. Niekas nesiskundė vietos stoka, o rutininis vaikų pasodinimas į kėdutes tikrai nėra iššūkis.

Dar viena mintis į šoną. Yra tekę girdėti apie tai, kaip žmonės iš salono išsivaro kaspinais puoštą naują Toyota Rav4, prisededa į socialinius tinklus asmenukių, o po mėnesio parduoda, nes jų pačių žodžiais tariant, pasirodė, kad tai “visiška skarbonkė”. Ar ne? Tikrai? O kokie, brangūs ponai, buvo jūsų lūkesčiai? Kad tai bus prabrangios jachtos kajutes primenantis salonas, ar, kad denyje bus galima maudytis atvirame baseine?

Jeigu mokate derinti savo poreikius su galimybėmis ir esat racionalus savo tikslams, T-Cross bus puikus pasirinkimas. Jeigu net tai automobilis dvejiems ar trejiems metams. Kodėl gi ne.

Kiti straipsniai temoje Automobilių pžvalgos

volkswagen t-cross

About the Author /

[email protected]

Tiesiog vairuotojas, kuris nuolat stresuoja, kai kas nors nutinka jo automobiliui ir paniškai nerimauja, kai reikia eilinį kartą važiuoti į servisą. Dėl to įkūriau šį tinklapį, kuriame ieškau paprastų sprendimų ir duodu patarimus išspręsti dalykams, kurie kartais atrodo panašūs į didelį dramblį, nors tėra mažos musės. Pažinkime savo automobilius drauge.

Post a Comment

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.