Vairo stiprintuvo skysčio keitimas
Vairo stiprintuvo sistema užtikrina lengvesnį automobilio valdymą ir tikslesnį jo judėjimą kelyje. Vairo stiprintuvas padeda paskirstyti variklio sukuriamą galią pagal tam tikru momentu vairuotojo atliekamą veiksmą arba į dešinį, arba į kairį ratą.
Kuomet automobilyje įrengta hidraulinė sistema, tuomet vairo stiprintuvas veikia naudodamas diržu valdomą siurblį, kuris generuoja reikiamą spaudimą.
Kokia yra vairo stiprintuvo skysčio paskirtis?
Vairo stiprintuvo skystis yra hidraulinės kilmės. Jo paskirtis – perduoti galią į vairo stiprintuvo sistemą. Nėra tikslių rekomendacijų, koks turėtų būti šio skysčio keitimo intervalas. Iš praktikos mechanikai rekomenduoja keisti šį komponentą kas keturis metus. Tai prilygsta maždaug 80.000-100.000 ridai. Labiau patyręs mechanikas gali rekomenduoti pasikeisti vairo stiprintuvo skystį, jei apžiūrėdamas pastebi, kad jis tapęs šviesiai rudos spalvos. Bet kuriuo atveju verta pasidomėti ir jūsų modeliui skirta naudojimosi instrukcijos vadove, kuriame turėtų būti tikslesni nurodymai.
Vairo stiprintuvo skysčio keitimas reikalauja pilno seno skysčio išleidimo ar praplovimo ir tuomet sistemos užpildymo šviežiu atitikmeniu. Priklausomai nuo automobilio modelio, gali būti, jog reikės naudoti specialaus gamintojo vairo stiprintuvo skystį su atitinkamais techniniais duomenimis. Kitais atvejais gali tikti ir universalys skystis. Kai kada vairo stiprintuvo skysčio keitimas užima daug laiko, todėl turi būti atliekamas atsakingai patyrusių meistrų rankomis.
Kiek telpa vairo stiprintuvo skysčio?
Vėlgi atsakymas į klausimą gali būti toks pat įvairus kaip ir matomų automobilių modelių skaičius gatvėse. Kiekvienas vairotojas turi ieškote internete savo modeliui skirto vartotojo vadovo ir sužinoti tikslų kiekį, kokio reikalauja automobilio gamintojas. Pavyzdžiui mano II kartos Renault Laguna rezervuare telpa 1.1 L vairo stiprintuvo skysčio.
Nuotraukos šaltinis: https://www.flickr.com/ Naudojama pagal licenziją: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/