skysčiai automobiliui

Skysčiai automobiliui. Ką privalu reguliariai tikrinti?

Be abejo, geriausias būdas prižiūrėti automobilį – laikytis gamintojo siūlomo techninės priežiūros grafiko, tačiau kai kurie žmonės nusprendžia to nedaryti dėl įvairių priežasčių, o viena iš jų dažnai būna kaina: planinės techninės priežiūros paslaugos tikrai gali būti brangios. Paprastai, kai žmonės galvoja apie įprastą savo automobilio techninę priežiūrą, jie galvoja tik apie tokius dalykus kaip tepalų keitimas ir oro filtrai, todėl kitas techninės priežiūros paslaugas laiko nereikalingomis išlaidomis. Deja, taip žiūrint, daugybė svarbių paslaugų niekada neatliekama. Jei nusprendėte prižiūrėti automobilį kitaip, nei rekomenduoja gamintojas, įsitikinkite, kad šios penkios kitaip pamirštos paslaugos bus atliktos.

1. Stabdžių skysčio praplovimas

Stabdžių skystis yra higroskopinis, t. y. jis traukia ir sugeria drėgmę. Net ir sandarioje stabdžių sistemoje stabdžių skystis gali sugerti drėgmę iš aplinkos, todėl sumažėja stabdžių skysčio virimo temperatūra, atsiranda rūdžių ir korozijos galimybė hidraulinėje stabdžių sistemoje. Dauguma gamintojų nurodo skirtingus stabdžių skysčio plovimo intervalus. Jei gamintojas nenurodo arba nurodo ilgesnį nei kelerių metų intervalą tarp aptarnavimų, rekomenduojame tai atlikti kas trejus metus arba 36 000 km, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

2. Automatinės pavarų dėžės skysčio praplovimas

Siekdami, kad jų automobiliai atrodytų nereikalaujantys daug priežiūros, automobilių gamintojai pradėjo pardavinėti automobilius su “visą gyvenimą veikiančiu transmisijos skysčiu”, kurio niekada nereikėjo keisti. Jei tai skamba pernelyg gerai, kad būtų tiesa, taip yra todėl, kad taip ir yra. Šiuolaikinės pavarų dėžės dirba sunkiau nei jų pirmtakės, be to, jos dirba siauresniuose variklio skyriuose su mažesne ventiliacija, todėl jų skystis laikui bėgant vis tiek suyra. Automobiliuose, kuriuose naudojamas “ilgaamžis transmisijos skystis”, po 100 000 mylių dažnai padažnėja transmisijos gedimų. Jei norite, kad jūsų transmisija tarnautų ilgai, siūloma keisti transmisijos skystį kas 60 000 mylių, plius minus keli tūkstančiai mylių.

3. Aušinimo skysčio praplovimas

Kaip ir automatinės transmisijos skystis, aušinimo skystis dažnai parduodamas kaip dar vienas “visą gyvenimą tarnaujantis skystis”. Tai vėlgi nėra visiška tiesa. Aušinimo skystis laikui bėgant dėl įprasto naudojimo blogėja, o ph balansas tampa ne idealus, todėl aušinimo skystis gali pažeisti aušinimo sistemos ar variklio dalis. Geras intervalas – keisti aušinimo skystį kas 40 000-60 000 mylių. Tai turėtų padėti palaikyti tinkamą aušinimo skysčio ph lygį, todėl aušinimo sistema turėtų išlikti sveika.

4. Salono oro filtras

Salono oro filtras yra atsakingas už oro, patenkančio į automobilio saloną iš išorės, filtravimą. Kai kuriose transporto priemonėse naudojamas paprastas kietųjų dalelių filtras, kuris iš oro pašalina dulkes ir žiedadulkes; kai kuriose naudojamas aktyvuotos anglies filtras, kuris pašalina tas pačias dulkes ir žiedadulkes, bet taip pat gali pašalinti kvapus ir teršalus. Šių filtrų keitimas paprastai kainuoja nebrangiai ir gali gerokai pagerinti oro, kuriuo kvėpuojate automobilyje, kokybę, todėl į juos verta investuoti.

5. Vožtuvų reguliavimas

Nepaisant to, kad daugumoje naujesnių automobilių naudojami automatiškai reguliuojami hidrauliniai vožtuvų pakėlėjai, keliuose vis dar važinėja nemažai automobilių, kuriuose naudojami mechaniniai vožtuvų pakėlėjai. Šiuos vožtuvų keltuvus reikia retkarčiais patikrinti laisvumą ir, jei reikia, sureguliuoti. Geriausiu atveju: dirbant per ankštiems arba per laisviems vožtuvams gali sumažėti galia ir efektyvumas. Blogiausiu atveju: variklis gali būti smarkiai pažeistas, pavyzdžiui, sudegti vožtuvas.

Nors šiame sąraše ne visos paslaugos, kurios paprastai praleidžiamos, nors turėtų būti atliekamos, tačiau tai yra dažniausiai pamirštamų paslaugų, kurios gali turėti didelę įtaką jūsų transporto priemonės veikimui, sąrašas. Tai taip pat priminimas, kad užtikrintumėte, jog šios paslaugos būtų atliktos jūsų transporto priemonei, jei nuspręstumėte laikytis alternatyvaus techninės priežiūros grafiko ar plano. Nors, žinoma, geriausias būdas prižiūrėti transporto priemonę vis tiek yra laikytis gamintojo techninės priežiūros plano.

skysčiai automobiliui

 

About the Author /

[email protected]

Tiesiog vairuotojas, kuris nuolat stresuoja, kai kas nors nutinka jo automobiliui ir paniškai nerimauja, kai reikia eilinį kartą važiuoti į servisą. Dėl to įkūriau šį tinklapį, kuriame ieškau paprastų sprendimų ir duodu patarimus išspręsti dalykams, kurie kartais atrodo panašūs į didelį dramblį, nors tėra mažos musės. Pažinkime savo automobilius drauge.

Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.