Neveikia langų apiplovimas

Neveikia langų apiplovimas. Purkštukai nepurškia stiklų skysčio

Neveikia langų apiplovimas? Priekinio stiklo apiplovimui skystį tiekiančių vamzdelių paskirtis – transportuoti šią specialią medžiagą iš rezervuaro per siurblį į purkštukus, kad jis galiausiai patektų ant priekinio stiklo. Nesvarbu, ar juos vadinate vamzdeliais, ar žarnelėmis, esmė ir ir paskirtis šios svarbios automobilio dalies nepasikeis.

Paprastai langų ploviklio žarnelės yra pagamintos iš skaidraus plastiko. Taigi, kaip ir bet kuri kita žarna, jos gali susidėvėti dėl savo amžiaus, kitų elementų poveikio arba didelio karščio po automobilio kapotu. Kai šios žarnelės patiria pažeidimus, vienintelis sprendimas bus jas pakeisti naujomis.

Daugumoje parduodamų lengvųjų automobilių, sunkvežimių ir visureigių įrengti du nepriklausomi priekinio stiklo plovimo vamzdeliai – žarnelės, einantys nuo siurblio iki purkštukų. Dažniausiai jie būna išvedžioti po garso slopinimo medžiaga, pritvirtinta prie variklio dangčio apačios, todėl juos labai sunku pastebėti neapraardžius izoliacinės medžiagos. Kai jie susidėvi arba yra pažeisti, dažnai pasirodo keli įspėjamieji ženklai arba simptomai, kurie įspėja transporto priemonės savininką, kad juos reikia kuo greičiau pakeisti, kad būtų išvengta tolimesnės žalos priekinio stiklo plovimo sistemai ir saugumui kelyje.

Toliau pateikiami keli dažniausiai pasitaikantys neveikiančio arba veikiančio netinkamai priekinio stiklo ploviklio – purkštuko vamzdelio simptomai.

Neveikia langų apiplovimas? 5 pagrindinės priežastys

1. Priekinio stiklo plovimo skystis nepurškiamas ant priekinio lango

Dažniausiai pasitaikantis signalas, rodantis, kad yra problema su apiplovimo sistemos vamzdeliu, yra pats paprasčiausias – kai skystis apskritai nepurškiamas ant priekinio stiklo. Kai ploviklių vamzdeliai yra pažeisti, jie praleidžia skystį ir nesugeba tiekti pastovaus skysčio srauto į purkštukus. Vamzdeliai gali būti pažeisti dėl kelių priežasčių.

2. Pelėsis vamzdeliuose

Priekinio stiklo plovimo skystyje yra daug sudedamųjų dalių, kurios sumažina pelėsio atsiradimo bakelio viduje tikimybę. Pelėsiui, kaip žinome, geriausia terpė klestėti yra drėgnoje, karštoje aplinkoje. Kadangi priekinio stiklo plovimo skysčio bakelis dažnai būna įrengtas netoli automobilio variklio, jame susikaupia daug šilumos, todėl jis tampa ypač tinkama pelėsių atsiradimui ir gyvavimui vieta. Dažna klaida, kurią daro automobilių savininkai, yra ta, kad, norėdami išlaikyti pilną bakelį, vietoj plovimo skysčio naudoja paprastą vandenį. Dėl to kyla daug problemų, pavyzdžiui, šaltesnio klimato šalyse vanduo užšąla (dėl to gali įtrūkti bakelis), taip pat gali pagreitėti pelėsio augimas bakelyje, siurblyje ir vamzdeliuose. Jei vamzdeliuose ima veistis pelėsis, jis tampa panašus į užkalkėjusią arteriją žmogaus kūne – riboja skysčio tekėjimą į plovimo purkštukus.

3. Plyšę žarnelės

Kitas dažnas šalutinis poveikis, kai vietoj ploviklių skysčio naudojamas vanduo, yra tas, kad šaltuoju metų laiku vamzdelyje esantis vanduo užšąla. Kai taip atsitinka, plastikiniai vamzdeliai taip pat užšąla ir išsiplečia, todėl įjungus siurblį vamzdelis gali įtrūkti ir sprogti. Jei taip atsitinka, galite pastebėti, kad po automobiliu teka vanduo arba pakėlus variklio dangtį po apsaugine plėvele, kurioje vamzdelis sprogo, bus šlapia dėmė.

4. Nupjautos žarnelės

Dažniausiai priekinio stiklo ploviklio vamzdeliai-žarnelės yra apsaugotos nuo galimybės pažeisti aštriais įrankiais, tačiau daugelyje vietų vamzdeliai yra atviri (ypač toje vietoje, kai jie pereina nuo siurblio prie variklio dangčio). Kartais atliekant mechaninius darbus, ploviklių vamzdeliai gali būti netyčia nupjauti arba nutraukti, ir juose atsiras lėtas nuotėkis. Dažniausiai pasitaikantis simptomas – sumažėjęs plovimo skysčio srautas į priekinį stiklą, nes vamzdeliuose nepakanka slėgio.

5. Išsilydę vamzdeliai

Papiplovimo vamzdeliai sujungti spaustukais, kurie pritvirtinti prie variklio dangčio. Kartais šie spaustukai sulūžta arba atsilaisvina, ypač kai automobilis nuolat važinėja žvyrkeliais arba nelygiu keliu. Kai taip atsitinka, juos gali veikti iš variklio sklindantis karštis. Kadangi vamzdelis pagamintas iš plastiko, jis gali lengvai išsilydyti, todėl vamzdelyje atsiranda skylė ir atsiranda nuotėkis.

Geriausias būdas išvengti daugumos šių problemų – pripildant bakelį naudoti tik specialų plovimo skystį. Tai darant siurblys bus tinkamai suteptas, bakelis neužšals ir nesutrūkinės, o apiplovimo sistemos vamzdeliuose neaugs pelėsis. Jei pastebėjote, kad jūsų plovimo skystis nepurškiamas, tai gali būti dėl vienos iš pirmiau minėtų priežasčių. Mechanikas turės kuo greičiau pakeisti priekinio stiklo plovimo vamzdelius, kad nebūtų padaryta papildomos žalos kitoms priekinio stiklo plovimo sistemos sudedamosioms dalims.

Skaitykite kitus straipsnius temoje: Saugumas kelyje.

Neveikia langų apiplovimas?

Daugiau apie purkštukų problemas šiame video:

Neveikia langų apiplovimas
About the Author /

[email protected]

Tiesiog vairuotojas, kuris nuolat stresuoja, kai kas nors nutinka jo automobiliui ir paniškai nerimauja, kai reikia eilinį kartą važiuoti į servisą. Dėl to įkūriau šį tinklapį, kuriame ieškau paprastų sprendimų ir duodu patarimus išspręsti dalykams, kurie kartais atrodo panašūs į didelį dramblį, nors tėra mažos musės. Pažinkime savo automobilius drauge.

1 Comment

  • pharmacy online
    2023-10-31

    I visited multiple websites except the audio feature for audio songs existing at this web page is actually excellent.

Post a Comment

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.